Tel.: 0723 757 890

Intrebari Frecvente

Comenzi

Pot returna un articol?

1. POLITICA RETUR

Dacă sunteți client în Spațiul Economic European (SEE), beneficiați de 14 zile calendaristice pentru a anula comanda pentru că v-ați răzgândit. Această perioadă de anulare de două săptămâni începe din ziua în care ați primit toate articolele din comanda. Aflați cum să returnați articolele dvs. la punctul nr.4 de mai jos.

Dacă primiți bunuri defecte, este posibil să aveți, de asemenea, dreptul de a returna aceste mărfuri și de a ne cere să le reparam, să le înlocuim sau să obțineți o rambursare.

• Articolele trebuie returnate în termen de 14 zile de la primire.

• Articolele trebuie să nu fie utilizate.

• Articolele trebuie să aibă toate etichetele atașate.

2. ARTICOLE CU DEFECT

Vă rugăm să ne returnați articolele dvs. în termen de 14 zile de la constatarea defectului și nu uitați să ne contactați înainte de a returna. Puteți face acest lucru accesând secțiunea noastră “Contact” și un membru al echipei noastre va analiza cererea.

Vă rugăm să nu utilizați niciun element defect atunci când ați constatat defectul, sau este posibil să nu putem oferi o rambursare.

3. ANULAREA UNUI CONTRACT CONFORM DREPTURILOR CONSUMATORILOR

Dacă sunteți un client în SEE, aveți la dispoziție 14 zile pentru a anula contractul cu noi. Această perioadă de două săptămâni începe din ziua următoare primirii comenzii (sau din ziua următoare primirii ultimului articol al comenzii dvs.). Va trebui să ne transmiteți o notificare privind anularea dvs. – completând acest formular de retur unde veți găsi, de asemenea, detalii despre modul de returnare a articolelor (elementelor) dvs. Există câteva alte modalități de a anula contractul cu noi. Mai jos veți găsi aceste metode alternative:

Email : comercial@mufleromania.ro

Dacă anulați contractul cu noi, dar ați primit deja comanda dvs., va trebui să returnați articolele (produsele) către noi, vedeți cum puteți face acest lucru mai jos. Veti primi apoi o rambursare a contravalorii produselor comandate conform politicii de mai sus, cu excepția taxelor de transport.

Toate retururile sunt verificate din punct de vedere al calității – articolele trebuie returnate într-o stare nouă și neutilizată, cu etichetele atașate și, dacă este posibil, trimise înapoi în ambalajul original. Nu se vor acorda rambursări dacă nu se respectă politica de returnări.

4. CUM SĂ RETURNATI UN ARTICOL ȘI CAT COSTA?

Cum returnez?

Pentru un eventual retur ai 14 zile calendaristice la dispoziție din ziua în care îl primești sa returnezi produsul.

Reambalează-ți articolele.-> Elementele trebuie returnate nefolosite, nedivizate, nedeteriorate și neutilizate cu etichetele lor originale. -> Vă rugăm să ne trimiteți articolele (articolele) înapoi la noi prin curier sau servicii expres, cum ar fi DHL, UPS, TNT, FEDEX, FAN COURIER, GLS și altele similare. Alegând una dintre opțiunile de livrare rapidă menționate mai sus, s-ar putea să suportați taxe de transport, care sunt în sarcina expeditorului cu excepția cazurilor în care articolele au fost expediate de către noi clientului în mod eronat.

Numai după ce primim articolele returnate, putem emite o rambursare.

Nu oferim servicii colectare pentru pachetele returnate. Costurile de expediere pentru pachetele returnate nu sunt rambursabile și sunt plătite de către client.

5. CAT DE MULT DUREAZĂ PROCESAREA UNUI RETUR?

Poate dura până la 14 zile de la data returnării pentru ca expedierea dvs. să fie livrata înapoi în depozitul nostru și prelucrat.

La primirea returului, următorul pas este ca noi să verificăm articolele (elementele). După finalizarea verificărilor noastre, vă vom rambursa contravaloarea produselor într-un cont bancar. Fondurile ar trebui să apară pe extrasul bancar în cel mult 7 zile lucrătoare. Dacă ați plătit comanda pentru un voucher cadou sau un credit de magazin, acesta va fi creditat înapoi în contul dvs.

6. POT SCHIMBA PRODUSUL ÎN LOC SA IL RETURNEZ?

Din păcate, nu oferim o facilitate de schimb. Pur și simplu returnati produsul(ele) urmând procedura de retur si înregistrați o comanda noua pentru produsul dorit.

Ce sunt precomenzile?

Acestea sunt comenzi plasate pentru produse care inca nu sunt in stoc, urmeaza sa revina sau sa fie fabricate în conformitate cu specificatiile tehnice ale clientului.

Produsele arată exact ca în imagini?

Da! Nu aveți nici o îndoială că ceea ce comandati este ceea ce primiti. Toate produsele sunt selectate cu atenție pentru cele mai exigente cerințe.

Fise Tehnice?

Va rugam sa ne contactati pentru orice fel de documentatie tehnica necesara daca nu este expusa pe website!

Plata

Cum pot plăti comanda?

Ramburs la livrare, ordin de plata sau card online.

Acceptam urmatoarele carduri de plata: Visa, Visa Debit, MasterCard, Maestro, Electron.

Plata la livrare: Este posibila doar pentru comenzile plasate din România.

Probleme la efectuarea plătii online?

Eroare Plata

Dacă întâmpinați mesaje de eroare la efectuarea unei plăți, în primul rând, asigurați-vă că ați introdus detaliile corecte verificând corect toate informațiile. Contactați banca dvs. pentru a vă asigura că nu există probleme cu cardul. După aceasta, vă rugăm să ne contactați accesând pagina „Contact” pentru a trimite detalii și vom investiga în continuare. Pentru a ne ajuta să rezolvăm problema pentru dvs., vă rugăm să includeți cât mai multe dintre următoarele detalii posibile (nu vă faceți griji dacă nu sunteți foarte tehnic sau nu sunteți siguri în legătură cu oricare dintre cele de mai jos; dați-ne cât mai multe informații posibil):

  • Ce sistem de operare utilizați (de ex. IOS, Android, Windows Vista, Mac OS X)
  • Ce browser Internet utilizați sau dacă prin intermediul aplicației noastre (de exemplu, Internet Explorer 8, Firefox, Safari, Chrome)
  • Ce metodă de plată încercați (de exemplu, Mastercard, Visa)
  • O descriere a problemei și la ce oră a apărut problema
  • Dacă primiți un mesaj de eroare, includeți-l în mesajul dvs. către noi.

Plata Refuzata

În cazul în care cardul dvs. de credit sau de debit a fost refuzat, verificați valabilitatea acestuia, daca ati depasit limita sau adresa de facturare a cardului dvs. este diferită de adresa de facturare din contul dvs.

Dacă cele de mai sus nu ajută, compania sau banca dvs. de carduri de credit vor avea mai multe informații.

Cost Transport

Unde este comanda mea?

Comanda dvs. ar putea fi în câteva locuri… în depozitul nostru, în așteptarea expedierii, în posesia curierul, sau deja livrata. Puteți urmări comanda aici folosind ID-ul de comandă din e-mailul de confirmare.

Pot anula sau modifica o comanda deja plasata?

Dacă comanda nu a fost expediată, aceasta poate fi schimbată. Dacă a fost expediată, înseamnă că nu vom putea face nicio modificare. Va trebui să plasezi o altă comandă sau să returnezi orice obiect nedorit.

Există vreo taxa vamală sau alte taxe pe care trebuie să le plătesc la primirea coletului?

Nu adăugăm taxe ascunse la comanda dvs. Prețul total afișat pe care îl vedeți în cos este prețul articolului + taxa de transport pe care o veți plăti. Pentru comenzile expediate in afara României va rugăm să rețineți că toate taxele / taxele de import sunt responsabilitatea cumpărătorului.
Mufleromania.ro nu va accepta nicio responsabilitate pentru costurile vamale suportate. Acest lucru nu se aplică pentru comenzile plasate si expediate in România.

In cât timp voi primi comanda?

Timp Total de Livrare = Timp de Procesare (1-3 zile lucrătoare) + Durata Transport (1-2 zile lucrătoare)

Data primirii depinde de metoda de expediere aleasă (aproximativ 1-3 zile lucrătoare).

După confirmarea plății, în mod normal, este nevoie de 1-3 zile lucrătoare pentru ca noi să procesăm comanda. Vă rugăm să rețineți că aceasta nu include sărbătorile sau weekendurile.

Termenul de livrare poate varia in cazul produselor fabricate conform specificatiilor clientului si va fi comunicat in momentul plasarii comenzii.

Close
Close
Sign in
Close
Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.



Currency


0